Sista natten

Igår så lämnade vi en tom lägenhet efter oss på Brunflovägen, och åkte sedan med fullpackad bil ner till pappa i Sigtuna. Inatt sov vi sista natten i Sverige, och det betyder att idag åker vi till Afrika!! Helt ofattbart! Klockan 21.30 ikväll går flyget, och jag har nog fortfarande inte fattat att det är dags. Nu håller vi tummarna för att det inte kommer några Bedbugs eller annat läskigt och att allt går bra på resan. Men jag är PEPPAD!!
 
 
 
 Titta vilken lite sötnos som låg brevid våran säng och snarkade heela natten!! 
3
Carina

Ha en underbar resa!!!! Var rädda om er o njut av alla nya upplevelser!! Puss o Kram, Älskar dig!!! <3

Rebecca

Hej! Lyckades hitta din blogg när jag sökte runt på google om jobb i Trondheim. Såg att du hade bott där och jobbat på Glide, packeterat kött.
Jag undrar om du skulle råka ha kvar numret, mail eller någon kontakt till chefen eller någon annan person där.
Jag tillsammans med några kompisar söker nämligen jobb där i höst :)

Svar:
Johanna

Anonym

Gilde* ska det stå såklart!

Svar: Hej! Vi jobbar fortfarande där, men tyvärr kan jag inte ge ut numret då skulle min chef få flera tusen samtal per dag haha. Mitt tips är att gå till en bemanningsfirma istället , dom flesta fabriker använder sig ändå av dom.
Johanna